| 
Aeg | 
tegevused | 
| 
August- september | 
· Tutvumine teineteisega 
· Mentor tutvustab nooremõpetajale koolieelset
  lasteasutust,  dokumentatsiooni 
· Mentor aitab nooremõpetajal seada eesmärgid ja
  koostada tegevuskava kutseaasta I etapiks | 
| 
I etapp (sept-okt) | 
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
  tagasisidet 
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
  tagasisidet. 
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
  nooremõpetaja tegevusele antud etapis. 
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
  kutseaasta II etapiks. | 
| 
II etapp (nov-dets) | 
·Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
  tagasisidet 
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
  tagasisidet. 
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
  nooremõpetaja tegevusele antud etapis. 
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
  kutseaasta III etapiks. | 
| 
III etapp (jaan-märts) | 
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
  tagasisidet 
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
  tagasisidet. 
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
  nooremõpetaja tegevusele antud etapis. 
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
  kutseaasta IV etapiks. | 
| 
IV etapp (aprill-mai) | 
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
  tagasisidet 
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
  tagasisidet. 
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
  nooremõpetaja tegevusele antud etapis. | 
| 
Juuni | 
· Mentor aitab nooremõpetajal teha kokkuvõtte
  kutseaastast  
· Mentor abistab nooremõpetajat eesmärkide
  seadmisel edasiseks professionaalseks arenguks | 
"See, kes pole kunagi laps olnud, ei saa iialgi täiskasvanuks" (Charlie Chaplin)
Sunday, 5 February 2017
Mentori ja nooremõpetaja tegevusplaan
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
 
No comments:
Post a Comment