Aeg
|
tegevused
|
August- september
|
· Tutvumine teineteisega
· Mentor tutvustab nooremõpetajale koolieelset
lasteasutust, dokumentatsiooni
· Mentor aitab nooremõpetajal seada eesmärgid ja
koostada tegevuskava kutseaasta I etapiks
|
I etapp (sept-okt)
|
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
tagasisidet
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
tagasisidet.
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
nooremõpetaja tegevusele antud etapis.
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
kutseaasta II etapiks.
|
II etapp (nov-dets)
|
·Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
tagasisidet
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
tagasisidet.
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
nooremõpetaja tegevusele antud etapis.
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
kutseaasta III etapiks.
|
III etapp (jaan-märts)
|
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
tagasisidet
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
tagasisidet.
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
nooremõpetaja tegevusele antud etapis.
·Mentor aitab nooremõpetajal koostada tegevuskava
kutseaasta IV etapiks.
|
IV etapp (aprill-mai)
|
· Nooremõpetaja vaatleb mentori tegevust, annab
tagasisidet
·Mentor vaatleb nooremõpetaja tegevust, annab
tagasisidet.
·Mentor annab tagasisidet ja hinnangu
nooremõpetaja tegevusele antud etapis.
|
Juuni
|
· Mentor aitab nooremõpetajal teha kokkuvõtte
kutseaastast
· Mentor abistab nooremõpetajat eesmärkide
seadmisel edasiseks professionaalseks arenguks
|
"See, kes pole kunagi laps olnud, ei saa iialgi täiskasvanuks" (Charlie Chaplin)
Sunday, 5 February 2017
Mentori ja nooremõpetaja tegevusplaan
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment